درباره شرکت دیجیفورت بیشتر بدانیم

شرکت نرم‌افزاری دیجیفورت دارای ماژول‌های مختلف مدیریت تصاویر، آنالیز تصاویر،‌شناسایی چهره و پلاک‌خوان میباشد که در بسیاری از پروژه‌ها در حال استفاده میباشد. شرکت دیجیفورت چه مسیری را طی کرد و در حال حاضر در چه جایگاهی میباشد؟ در این مقاله با ما همراه باشید.

درباره دیجیفورت

شرکت دیجیفورت یک شرکت نرم‌افزاری  برزیلی – استرالیایی در زمینه سیستم‌های مدیریت تصاویر میباشد که دارای راهکارهای مختلف نظارت تصویری میباشد. این شرکت در بین شرکت‌های برتر صنعت نرم‌افزار مدیریت تصاویر قرار گرفته است و در سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است و جایگاه خود را در این صنعت در بین برترین‌ها تثبیت نموده است.

در این مقاله سعی داریم در مورد شرکت دیجیفورت صحبت کنیم تا با تاریخچه و ابعاد شرکت دیجیفورت بیشتر آشنا شوید.

دیجیفورت در گذر زمان

2001

شروع فعالیت دیجیفورت

دیجیفورت در سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت تصاویر با محوریت استفاده بهینه از منابع سخت‌افزاری و عدم وابستگی به برند یا سخت‌افزارهای خاص در برزیل شروع کرد.
2001
2006

عرضه رسمی دیجیفورت

دیجیفورت بعد از پنج سال توسعه و تست در محیط‌های مختلف، در نهایت در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد. دیجیفورت توانست جوایز بسیاری را در همان سال‌های اول یعنی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ از آن خود نماید.
2006
2009

افتتاح دفتر سیدنی استرالیا

بعد از انجام پروژه‌های متعدد، دیجیفورت برای فروش نرم‌افزار خود در سطح بین‌المللی دفتر خود در سیدنی استرالیا را افتتاح نمود تا فعالیت‌های بازاریابی و فروش نرم‌افزار توسط این دفتر مدیریت و اجرا گردد. این دفتر اقدامات بسیار بزرگی برای برندینگ و توسعه جهانی دیجیفورت انجام داده است. این شرکت در سال ۲۰۱۴ با شعار Digifort Redefined و عملیاتی نمودن آن، مسیر حرکت دیجیفورت را بسیار متحول نمود.
2009
2013

عرضه نسخه ۶.۷

دیجیفورت بعد از عرضه نمودن نسخه‌های مختلف،‌ یکی از نسخه‌های اصلی خود را در سال ۲۰۱۳ ارائه نمود. این نسخه نسبت به نسخه‌های قبل خود پیشرفت بیشتری داشت و به نوعی مطرح شدن دیجیفورت در سطج پروژه‌ها با این نسخه رقم خورد.
2013
2017

عرضه نسخه ۷

یکی از اصلی‌ترین جهش‌های دیجیفورت در نسخه ۷ آن اتفاق افتاد. تغییراتی اساسی در نرم‌افزار چه از نظر طراحی و چه از نظر فنی. نسخه ۷ به یکی از پر طرفدارترین نسخه‌های دیجیفورت تبدیل شد که بعد از آن نسخه ۷.۱، ۷.۲ و ۷.۳ عرضه شدند.
2017
2023

عرضه نسخه ۷.۴

نسخه کنونی و نهایی دیجیفورت نسخه ۷.۴ آن میباشد که در حال حاضر عرضه شده است. این نسخه دارای به روزترین قابلیت‌های این نرم‌افزار میباشد. تمامی پروژه‌ها به صورت رایگان به این نسخه ارتقا یافته‌اند. از مهم‌ترین تفاوت‌های این نسخه میتوان به افزایش تعداد کانال‌های پشتیبانی شده در نسخه‌های استاندارد (از ۳۲ به ۶۴) و پروفشنال (از ۶۴ به ۱۲۸) اشاره نمود.
2023
2023

دیجیفورت امروز

دیجیفورت امروز با ۱۸ دفتر رسمی در سراسر دنیا در حال فعالیت میباشد. این شرکت بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر دنیا دارد و فروش آن در بیش از ۱۴۰ کشور انجام میشود. دیجیفورت در حال حاضر با بیش از ۹،۰۰۰ دستگاه (دوربین، NVR، DVR و بردهای I/O) یکپارچه شده و با بیش از ۴۰۰ تولیدکننده همکاری مستقیم دارد. دیجیفورت‌ یکی از محبوب‌ترین و به‌روزترین نرم‌افزارهای مدیریت تصاویر دنیا میباشد.
2023

نام دیجیفورت

نام شرکت دیجیفورت برگرفته از دو قسمت Digital و Fortress به معنای قلعه دیجیتال میباشد. هدف شرکت دیجیفورت که ایجاد یک قلعه دیجیتالی برای نظارت تصویری میباشد،‌ در نام آن نهادینه شده است.

تاریخچه دیجیفورت

شرکت دیجیفورت در سال ۲۰۰۱ در کشور برزیل شروع به کار نمود و در سال ۲۰۰۶ اولین نرم‌افزار مدیریت تصاویر خود را به بازار عرضه نمود.

این شرکت در سال ۲۰۰۹ جهت فروش بین‌المللی دفتر خود را در استرالیا ثبت نمود و برندینگ و فروش سراسری خود را از طریق دفتر استرالیا شروع نمود. 

دفتر دبی شرکت دیجیفورت در سال ۲۰۱۴ شروع به فعالیت نمود تا منطقه خاورمیانه به صورت خاص پشتیبانی و حمایت شود.

وضعیت فعلی دیجیفورت

شرکت دیجیفورت از پروفایل Onvif نسخه‌های S، G و T پشتیبانی میکند و همین موضوع سبب شده است که با بیش از ۹۹٪ تجهیزات این صنعت یکپارچه شود.

دیجیفورت با بیش از ۱۵ سال تجربه در سطوح بالای پروژه‌ها، به یکی از قابل اطمینان‌ترین نرم‌افزارهای دنیا تبدیل شده است.

نماینده انحصاری دیجیفورت در ایران

نماینده انحصاری نرم‌افزار دیجیفورت در ایران شرکت اریس میباشد که از سال ۲۰۰۹ نماینده رسمی این شرکت در ایران بوده است. شرکت اریس در زمینه نرم‌افزار دیجیفورت، پارکینگ هوشمند، سیستم‌های کنترل تردد و دوربین‌های شبکه فعالیت دارد.

نسخه‌های دیجیفورت

دیجیفورت دارای ۴ نسخه اصلی میباشد که میتوانند در سطوح مختلف و بر اساس نیاز مشتریان به کار گرفته شوند:

ماژول‌های دیجیفورت

دیجیفورت دارای ماژول‌ها و راهکارهای مختلفی میباشد:

حقوق این پست متعلق به شرکت اریس میباشد. انتشار آن با ذکر منبع و ارجاع به لینک اصلی مانعی ندارد.

زنبیل خرید