دیجیفورت در نمایشگاه اینترسک ۲۰۲۲

قبل از شروع نمایشگاه، نگرانی در تمامی شرکت‌ها موج میزد و همه منتظر بازگشایی و تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه بودند. حتی برخی از شرکت‌های بزرگ به دلیل نگرانی از ویروس و یا نبودن بازدیدکننده کافی در نمایشگاه در این نمایشگاه شرکت نکردند. البته بسیاری هم در فرودگاه‌ها تستشان مثبت شد و نتوانستند به نمایشگاه بیایند. در نهایت نمایشگاه فراتر از انتظار بود.

دیجیفورت در نمایشگاه اینترسک ۲۰۲۲

نمایشگاه اینترسک بعد از یک سال تعطیلی در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ برگزار شد که اولین نمایشگاه بعد از شیوع ویروس کرونا بود. نمایشگاه اینترسک در سال ۲۰۲۱ به همه گیری کرونا برگزار نشده بود ولی امسال با استقبالی فراتر از انتظار بازگشایی شد. دیجیفورت در نمایشگاه اینترسک ۲۰۲۲ مانند سال‌های قبل به عنوان اسپانسر حضور یافت.

شرکت دیجیفورت هم مانند هر سال در این نمایشگاه به عنوان اسپانسر نقره‌ای حضور داشت. مدیران شرکت اریس نیز مانند سالهای قبل در غرفه دیجیفورت حضور داشتند.

بررسی قابلیت‌های نسخه جدید ۷.۴، نمایش و بررسی ویژگیهای Smart Connect (که نقش به سزایی در یکپارچگی نرم‌افزار دیجیفورت با سیستم‌های کنترل تردد و ساختمان هوشمند دارد)، پریزنت دستاوردهای دستاوردهای جدید دیجیفورت در پروژه‌های جهانی و همچنین برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در خصوص نرم‌افزار از موارد اصلی مذاکرات در نمایشگاه بودند. 

یکپارچگی نرم‌افزار دیجیفورت با سیستم کنترل تردد Nedap و Dorlet نیز به نمایش گذاشته شد.

قابلیت‌های نسخه ۷.۴ نرم‌افزار دیجیفورت که به زودی عرضه میشود عبارتند از:

نمایشگاه اینترسک ۲۰۲۲ - شرکت دیجیفورت

جهت اطلاع کامل از آخرین اخبار و اطلاعات نرم‌افزار دیجیفورت میتوانید به وب سایت رسمی دیجیفورت در ایران مراجعه نمایید.

حقوق این پست متعلق به شرکت اریس میباشد. انتشار آن با ذکر منبع و ارجاع به لینک اصلی مانعی ندارد.

زنبیل خرید