تجمیع اطلاعات پارکینگ‌های هوشمند

برخی از سازمان‌ها یا مجتمع‌های تجاری دارای شعب و پارکینگ‌های مختلفی در سراسر شهر یا کشور میباشند. این کارفرماها نیاز دارند تا اطلاعات تمامی پارکینگ‌ها را در یک پرتال مشاهده نمایند و اطلاعات لحظه‌ای مورد نیاز خود را دریافت نمایند. شرکت اریس برای این کار راهکار مناسبی ارائه نموده است.

تجمیع پارکینگ هوشمند

تجمیع پارکینگ‌های هوشمند از مهم‌ترین قسمت‌های پیاده‌سازی و بهره‌برداری از چندین پروژه پارکینگ هوشمند میباشد. یکی از معضلاتی که کارفرمایانی که دارای چندین پارکینگ در یک شهر یا کشور هستند با آن روبرو میشوند،‌ تجمیع اطلاعات و مانیتورینگ یکپارچه پارکینگ‌های مختلف میباشد. جهت رفع این مشکل، راهکارهای مختلفی قابل ارائه میباشد. 

شرکت اریس به یک راه حل جامع در این زمینه رسیده است و توسط نرم‌افزار مرکزی خود اطلاعات تمامی پارکینگ‌ها را به صورت مرکزی جمع‌آوری نموده و به نمایش در می‌آورد. این فرآیند به صورت کاملا آنلاین و بدون هیچ تاخیری انجام میشود. بدین صورت علاوه بر مانیتورینگ و مشاهده اطلاعات مهم تمامی پارکینگ‌ها به صورت آنلاین، امکان انجام تنظیمات مورد نیاز هر پارکینگ به صورت مجزا نیز فراهم میگردد. در طراحی این نرم‌افزار تلاش شده است تا جای ممکن اطلاعات به صورت گرافیکی و به سهولت در دسترس باشند. کاربری آسان و چابکی نرم‌افزار از اصول اصلی طراحی آن در نظر گرفته است.

اطلاعات داشبورد مرکزی نرم‌افزار:​

گزارشات نرم‌افزار مرکزی:​

این گزارشات به صورت مجزا و همچنین تجمیعی در بازه‌های مورد نیاز به صورت عددی و نمودارهای گرافیکی نمایش داده میشوند.

از طریق نرم‌افزار مرکزی تحت وب اریس،‌ مدیران سیستم میتوانند تنظیمات هر کدام از پارکینگ‌ها را به صورت مستقل انجام دهند. تنظیمات مرتبط به کاربران، تعرفه‌ها، لیست ترددها، بازه‌های زمانی و شیفت‌های کاری مستقیما از داخل پنل وب مرکزی قابل انجام میباشد.

نرم‌افزار تجمیع پارکینگ‌های شرکت اریس نرم‌افزاری کامل جهت مانیتورینگ و گزارشگیری از پارکینگ‌های هوشمند یک مجموعه میباشد.

تجمیع پارکینگ‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین عوامل بهره‌برداری از اطلاعاتی است که هر پروژه منحصرا در اختیار خود دارد. با یکپارچگی،‌ آنالیز و مقایسه این اطلاعات میتوان تصمیمات دقیق‌تر و جامع‌تری در مورد آینده پارکینگ‌ها در نظر گرفت.

اتوماسیون پارکینگ هوشمند
تجمیع پارکینگ‌های هوشمند

مقالات پارکینگ هوشمند را میتوانید در سایت پارکینگ هوشمند اریس نیز مطالعه فرمایید.

حقوق این پست متعلق به شرکت اریس میباشد. انتشار آن با ذکر منبع و ارجاع به لینک اصلی مانعی ندارد.

زنبیل خرید