اخبار شرکت اریس

اخبار مرتبط با شرکت اریس و تکنولوژی‌های مرتبط

Play Video

در این قسمت سعی شده است تا با اخبار مرتبط با صنعت،‌ شرکت اریس، همکاران تجاری و محصولاتمان بتوانیم شما عزیزان را نسبت به ابعاد مختلف فعالیتهای اریس بیشتر آشنا نماییم. 

اخبار

نمایشگاه اینترسک ۲۰۲۳ دیجیفورت
اخبار

دیجیفورت در نمایشگاه اینترسک 2023

نمایشگاه اینترسک دبی ۲۰۲۳ به حال و هوای بسیار متفاوت با سال‌های قبل برگزار شد. تعداد بسیار زیاد بازدیدکنندگان و حضور اکثریت برندها در نوع خود جالب توجه بود. دیجیفورت هم در این نمایشگاه از نسخه ۷.۴ خود رونمایی کرد. مشاهده ویدیوی مصاحبه با مدیران دیجیفورت و آماده‌سازی غرفه خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید
نسخه ۷.۴ دیجیفورت
اخبار

نسخه 7.4 نرم‌افزار دیجیفورت

بعد از سه سال و گذر از دوران کرونا، نسخه ۷.۴ دیجیفورت به صورت رسمی عرضه شد. این نسخه دارای تفاوت‌هایی در قسمت‌های مختلف آنالیز تصاویر، پلاک‌خوان، تنظیمات و مانیتورینگ میباشد. به راحتی نرم‌افزار خود را به روز رسانی نمایید.

بیشتر بخوانید
دیجیفورت در نمایشگاه اینترسک ۲۰۲۲
اخبار

دیجیفورت در نمایشگاه اینترسک ۲۰۲۲

قبل از شروع نمایشگاه، نگرانی در تمامی شرکت‌ها موج میزد و همه منتظر بازگشایی و تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه بودند. حتی برخی از شرکت‌های بزرگ به دلیل نگرانی از ویروس و یا نبودن بازدیدکننده کافی در نمایشگاه در این نمایشگاه شرکت نکردند. البته بسیاری هم در فرودگاه‌ها تستشان مثبت شد و نتوانستند به نمایشگاه بیایند. در نهایت نمایشگاه فراتر از انتظار بود.

بیشتر بخوانید
نسخه ۷.۳ نرم‌افزار دیجیفورت
اخبار

نسخه 7.3 نرم‌افزار دیجیفورت

بیش از ۲۰۰ تغییر و قابلیت در نسخه ۷.۳ دیجیفورت ایجاده شده است. این نسخه یکی از قوی‌ترین نسخه‌های دیجیفورت است که تا به امروز عرضه شده است. به راحتی نرم‌افزارهای موجود خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید و از به روزترین امکانات استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
سمینار آموزشی دیجیفورت - دبی ۲۰۲۰
اخبار

سمینار آموزشی دیجیفورت – دبی ۲۰۲۰

روز بعد از اتمام نمایشگاه اینترسک دبی ۲۰۲۰، مدیران دیجیفورت برنامه‌ریزی یک برنامه آموزشی کامل را برای نمایندگان خود انجام دادند که این سمینار از ساعت ۹ صبح شروع و تا ۷ عصر ادامه داشت. برگزاری آزمون و ارائه گواهی نیز در پایان مراسم انجام شد.

بیشتر بخوانید
CUR در نمایشگاه اینترترفیک آمستردام
اخبار

CUR در نمایشگاه InterTraffic آمستردام

نمایشگاه اینترترافیک آمستردام یکی از برترین نمایشگاه‌های صنعت پارکینگ هوشمند و صنایع مرتبط میباشد. شرکت CUR در این نمایشگاه حاضر بود و شرکت اریس به عنوان دفتر خاورمیانه این شرکت در این نمایشگاه شرکت نمود.

بیشتر بخوانید
کرک دیجیفورت - شرکت اریس
اخبار

اخطاریه نهایی شرکت اریس درباره نرم‌افزار دیجیفورت

شرکت اریس با ثبت تمامی مجوزهای قانونی خود توانست حقوق مادی و معنوی نرم‌افزار دیجیفورت را در ایران به کمک وزارت امور خارجه ایران و استرالیا و همچنین اتحادیه الکترونیک و صنایع حفاظتی در ایران ثبت نماید. لذا هرگونه خرید و فروش غیرقانونی این نرم‌افزار شامل پیگرد قانونی توسط این شرکت خواهد شد.

بیشتر بخوانید
زنبیل خرید