مقالات شرکت اریس

مقالات مرتبط با تکنولوژی‌ها، راهکارها و سیستم‌های مرتبط

Play Video

در این قسمت سعی شده است تا با مقالات مرتبط با صنعت،‌ راهکارها و محصولات شرکت اریس بتوانیم شما عزیزان را نسبت به ابعاد مختلف سیستم‌ها و راهکارها بیشتر آشنا نماییم. این مقالات توسط مهندسین شرکت اریس تهیه و در اختیار شما قرار گرفته است. استفاده از این مقالات با ذکر منبع مجاز میباشد.

مقالات

کنترل تردد دیتاسنتر - شرکت اریس
مقالات

کنترل تردد دیتاسنترها

کنترل تردد دیتاسنتر نقش بسیار اساسی در ساختار انفورماتیک و اطلاعات سازمان‌ها دارد و مدیریت تردد آن از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. سیستم کنترل ترددی که برای دیتاسنترها باید به کار گرفته شود دارای امکانات و مشخصات ویژه‌ای باشد تا بتواند امنیت کاملی را برای مدیران سیستم فراهم نماید. در این مقاله به برخی از ویژگی‌های کنترل تردد دیتاسنترها پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید
پارکینگ هوشمند و نجات زمین
مقالات

پارکینگ هوشمند و نجات زمین

یکی از جذاب‌ترین اتفاقاتی که در حال رقم خوردن است، سیستم‌های پارکینگ هوشمند هستند. از جلوگیری از مصرف سوخت گرفته تا آسودگی و راحتی افراد برای مراجعه به مراکز مختلف، همگی در گرو پیشرفت روزافزون سیستم‌های پارکینگ هوشمند هستند.

بیشتر بخوانید
نرم‌افزار یا NVR
مقالات

نرم‌افزار یا NVR – قسمت سوم

چالش اصلی برخی پروژه‌ها توسعه سیستم در آینده است. امکانات و قابلیت‌های سیستم هم که مساله بسیار تاثیرگذاری در انتخاب است. اینجاست که بحث مقیاس‌پذیری و آینده‌نگری سیستم اهمیت پیدا میکند. اگر نکات این بخش رو به دقت بررسی نکنیم، ممکن است دچار ضرر و زیان‌های مالی و عملکردی زیادی بشیم.

بیشتر بخوانید
نرم‌افزار و NVR
مقالات

نرم‌افزار یا NVR؟ قسمت دوم

در ادامه ویدیوی قبلی در مقایسه نرم‌افزار و NVR به دو مبحث مقایسه ای سهولت نصب و راه اندازی و همچنین مقیاس پذیری اشاره هایی داشتیم. در این ویدیو میخواهیم در مورد قابلیتها و امکانات پایه‌ای نرم‌افزار و NVR کمی صحبت کنیم. قابلیت‌ها و امکاناتی که در تصمیم‌گیری ما بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید
نرم افزار یا NVR
مقالات

نرم‌افزار یا NVR – قسمت اول

قصد داریم در سه قسمت ویدیو تفاوت‌های اصلی دستگاههای NVR و نرم‌افزارهای مدیریت تصاویر را بررسی کنیم تا بتوانیم به یک نتیجه تقریبا قابل قبولی برسیم که موقع انتخاب تجهیزات ضبط تصاویر به ما کمک بیشتری کند. در قسمت اول به بررسی سهولت نصب و راه‌اندازی و مقیاس‌پذیری پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید
پارکینگ هوشمند چیست
مقالات

تجهیزات پارکینگ هوشمند

در این ویدیو تجهیزات پارکینگ هوشمند را به طور کامل بررسی نموده‌ایم. سنسورهای آلتراسونیک و دوربینی،‌ کنترلرها، تابلوهای راهنما و نرم‌افزارهای مدیریت پارکینگ هوشمند. عملکرد و قابلیت‌های هر کدام به همراه نکاتی که میبایست در انتخاب یک سیستم پارکینگ هوشمند به روز مد نظر قرار داد،‌ کامل بررسی شده است.

بیشتر بخوانید
درباره دیجیفورت
مقالات

درباره شرکت دیجیفورت بیشتر بدانیم

شرکت نرم‌افزاری دیجیفورت دارای ماژول‌های مختلف مدیریت تصاویر، آنالیز تصاویر،‌شناسایی چهره و پلاک‌خوان میباشد که در بسیاری از پروژه‌ها در حال استفاده میباشد. شرکت دیجیفورت چه مسیری را طی کرد و در حال حاضر در چه جایگاهی میباشد؟ در این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید
آنالیز تصاویر
مقالات

آنالیز تصاویر در صنعت نظارت تصویری

با ورود هوش مصنوعی و افزایش قدرت کارت‌های گرافیک یا همان GPUها، دقت و عملکرد ماژول‌های آنالیز تصاویر در حال رشد و بهبود میباشد. نیاز به آنالیز تصاویر بدون دخالت نیروی انسانی از نیازهای اصلی برخی صنایع میباشد. دقت و قابلیت‌های ماژول انتخابی در استفاده و بهره‌برداری بهینه از این سیستم بسیار حائز اهمیت میباشد. با به روز شدن این سیستم‌ها به تدریج شاهد از بین رفتن خطاها و آلارم‌های اشتباه آنها هستیم.

بیشتر بخوانید
پارکینگ هوشمند چیست
مقالات

پارکینگ هوشمند چیست؟

پارکینگ هوشمند چیست؟ سیستم‌های پارکینگ هوشمند، سیستم راهنمای پارکینگ، اتوماسیون پارکینگ،‌ مدیریت پارکینگ و دیگر واژه‌ها همگی از بخش‌های مختلف یک سیستم پارکینگ هوشمند هستند که در این ویدیو به بررسی دقیق هر کدام میپردازیم. واژه‌های زیادی در مورد پارکینگ هوشمند استفاده میشود که عموما معادل یکدیگر هستند و یا به اجزای

بیشتر بخوانید
نظارت تصویری در صنایع
مقالات

نظارت تصویری و 6 صنعتی که میتوانند از آن بهره ببرند

چه صنایعی بیشتر از دیگر صنایع از سیستم نظارت تصویری بهره‌مند میشوند و برایشان اهمیت بیشتری دارد؟ قطعا در دنیای امروز تمامی شرکتها و صنایع درگیر داشتن امکانات نظارت تصویری و تجهیزات امنیتی برای مراکز خود هستند،‌ اما نیاز در این صنایع بیشتر به چشم میخورد. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید
آنالیز تصاویر در مراکز تجاری
مقالات

آنالیز تصاویر در صنایع خرده‌فروشی و مراکز تجاری

اطلاعات بسیار ارزشمندی در میزان، نحوه و مسیر تردد افراد در مراکز تجاری نهفته است. این اطلاعات برای صاحبان این مراکز بسیار ارزشمند میباشد و میتوانند از اطلاعات به دست آمده جهت افزایش راندمان مجموعه خود استفاده‌های بسیار زیادی نمایند. کافیست از ابزاری درست استفاده شود و یک تیم هوشمند از اطلاعات استخراج شده بهره‌برداری نماید.

بیشتر بخوانید
سنسور پارکینگ هوشمند
مقالات

تفاوت سنسورهای آلتراسونیک میان خط و ابتدای خط

با عرضه سنسورهای ابتدای خط نگرانی‌های زیادی در مورد صحت عملکرد آنها در پروژه‌ها وجود داشت. شرکت‌های کمی نیز وارد این عرصه شدند و تنها تعداد معدودی در پروژه‌های بزرگ موفق بودند. اما هر پروژه‌ای بنا به طراحی و نیازهای خود میتواند از هر کدام از سنسورهای آلتراسونیک استفاده نماید که در این مقاله به بررسی کامل آنها پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید
برندهای پارکینگ هوشمند
مقالات

تفاوت برندهای پارکینگ هوشمند

انتخاب تجهیزاتی که قرار است بدون وقفه در تمامی ساعات شبانه‌روز روشن باشد، کیفیت و زیبایی بالایی داشته باشند و از همه مهمتر اطلاعات درستی به مراجعین پارکینگ نمایش دهد،‌ مسئولیت بسیار حساسی است که برای انجام بهینه آن موارد زیادی را باید در نظر گرفت. برندهای پارکینگ هوشمند با یکدیگر بسیار متفاوت هستند و از قطعات با کیفیت‌های متفاوتی در محصولات خود استفاده میکنند.

بیشتر بخوانید
اتوماسیون پارکینگ
مقالات

روش‌های پیاده‌سازی اتوماسیون پارکینگ

پیاده‌سازی اتوماسیون پارکینگ و سیستم محاسبه هزینه پارکینگ نیاز به دقت و نیازسنجی اساسی دارد. پارامترهایی مانند تعداد تردد، ساعات شلوغ، تعداد گیت ورودی و خروجی، روش‌های تسویه و پرداخت هزینه پارکینگ از عوامل اساسی و تاثیرگذار در انتخاب یک سیستم کارا میباشد.

بیشتر بخوانید
تجمیع پارکینگ هوشمند
مقالات

تجمیع اطلاعات پارکینگ‌های هوشمند

برخی از سازمان‌ها یا مجتمع‌های تجاری دارای شعب و پارکینگ‌های مختلفی در سراسر شهر یا کشور میباشند. این کارفرماها نیاز دارند تا اطلاعات تمامی پارکینگ‌ها را در یک پرتال مشاهده نمایند و اطلاعات لحظه‌ای مورد نیاز خود را دریافت نمایند. شرکت اریس برای این کار راهکار مناسبی ارائه نموده است.

بیشتر بخوانید
زنبیل خرید